Friday 11 January 2013

Aura Filem Juvana Bakal Pecah Panggung.

alt


Kejayaan drama bersiri Juvana yang mendapat perhatian dan sambutan hebat di hati penonton sehingga berjaya mencipta rating yang tinggi di TV3 mencetus fenomena tersendiri. Juvana juga berjaya mendapat pengiktirafan apabila memenangi Anugerah Drama Rantaian TV Terbaik di Anugerah Skrin 2011.

Ekoran kejayaan dan sambutan yang sungguh luar biasa terhadap drama popular ini mendorong pihak penerbit iaitu Filmscape Sdn. Bhd dan Juita Video Sdn. Bhd menerbitkan sebuah filem aksi dengan judul yang sama iaitu Juvana.
 
alt

Filem Juvana masih lagi mengekalkan pengarah yang sama iaitu Faisal Ishak dan beberapa pelakon asal versi drama seperti Zahiril Adzim, Johan As’ari, Syazwan Zulkifly, Idzham Ismail, Adam Shah, Megat Farzeril dan Khairul Mohamed. Pelakon baru yang membintangi filem aksi ini seperti Sharnaaz Ahmad, Syafie Naswip, Shera Aiyob, Adlin Aman Ramli dan Sara Ali.

Kemunculan watak-watak baru yang mewarnai filem ini pastinya memberi impak tersendiri apabila bergandingan dengan watak-watak yang sedia ada seperti Daim, Botak dan rakan-rakannya – Apek, Panjang, Ayam, Kicap dan Komeng. Penonton Juvana akan melihat perkembangan karakter watak-watak pelajar Juvana tersebut yang lebih berkembang dari drama. 
 
alt

Bagi versi filem, Faisal Ishak meluaskan lagi ruang kreativitinya dan mengaplikasi formula pengarahannya yang tersendiri bagi memastikan hasil karya filem pertamanya berkualiti dan memberi impak terbaik buat penonton terutama penonton-penonton setia drama siri Juvana.

Filem bergenre aksi ini diyakini bukan sahaja mampu menarik perhatian penonton setia  drama siri Juvana tetapi juga pelbagai golongan terutama golongan remaja yang gemarkan filem penuh aksi dan dibarisi pelakon-pelakon popular yang berbakat tinggi. Bakal ditayangkan di pawagam pada 24 Januari 2013 ini. 



No comments:

Post a Comment